πρώτα μαθήματα με τρούφα truffleat

LuxurEat: Ιταλική υπεροχή στον κόσμο

Μια καριέρα στην ιδιωτική τραπεζική πριν προχωρήσετε σε ποιοτικό ιταλικό φαγητό. Roberto Ugolini, μετά από 25 χρόνια στην Ασία, επιστρέφει στη Ρώμη με ένα ακριβές έργο: να κάνει την ιταλική αριστεία διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο με έναν κατάλογο καινοτόμων γκουρμέ προτάσεων.

Ugolini, μια επωνυμία συνώνυμη με την αριστεία στην παγκόσμια γαστρονομία…

Το Made in Italy είναι το DNA μας. Είναι αυτό που μας κάνει περήφανους στον κόσμο.

Roberto Ugolini

Ξεκίνησα πριν από 14 χρόνια εισάγοντας το Made in Italy στην Ασία και όταν μιλάω για Made in Italy στο πλαίσιο των τροφίμων και του κρασιού αναφέρομαι σε μια δραστηριότητα που επικεντρώνεται στην ποιότητα, την αριστεία, τις αξίες και τις γεύσεις.

Δυστυχώς όταν πηγαίνεις στο εξωτερικό υπάρχουν πολλοί που μιλούν για Ιταλούς, αλλά ο επαγγελματισμός είναι διαφορετικό πράγμα. Η ασιατική εμπειρία χαρακτηρίστηκε από στιγμές ανάπτυξης και μεγάλης ικανοποίησης, μέχρι την άφιξη του Covid, μια στιγμή που αναπόφευκτα διέκοψε αυτή την τάση και με οδήγησε να «ξανασκεφτώ» την Ιταλία. Ο χαρακτήρας μου πάντα με έκανε να σκέφτομαι ότι τα αρνητικά επεισόδια χρησιμεύουν ως ερέθισμα για τη δημιουργία νέων ιδεών και, επίσης, σε αυτήν την περίπτωση, συνέβη έτσι. Έτσι άλλαξα την οπτική μου και δημιούργησα ένα brand που στόχος του είναι να σκέφτεται, να σχεδιάζει και να παράγει στην Ιταλία για να πουλήσει στο εξωτερικό, επίσης χάρη στη συνεργασία των γιων μου Giorgio και William, που ήδη συμμετέχουν και δραστηριοποιούνται σε διάφορες αγορές σε όλο τον κόσμο. Μιλάμε για μια παραγωγή που βασίζεται στη φινέτσα, στην εκ νέου ανακάλυψη των αρχαίων γεύσεων, των αξιών του φαγητού μας και της προέλευσής μας, προσθέτοντας αυτή την πινελιά δημιουργικότητας ικανή να δώσει περαιτέρω απήχηση σε μια πρώτη ύλη που έχει ήδη μεγάλη αξία από μόνη της . "Ugolini” είναι η νέα μας επωνυμία, ένα εύχρηστο όνομα, που πλέον γίνεται αντιληπτό ως συνώνυμο της ποιότητας για τον καταναλωτή και της αξιοπιστίας για τους συνεργάτες μας.

Πολλά χρόνια στο εξωτερικό, αλλά με την ιταλική ψυχή πάντα σε πρώτο πλάνο.

Συμφωνώ απόλυτα με αυτή τη δήλωση. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι 25 χρόνια μακριά από την πόλη μου δεν με έκαναν να χάσω την έντονη ρωμαϊκή προφορά μου. Είμαι πολύ περήφανος για το γεγονός ότι ποτέ δεν επέτρεψα στον καταναλωτή να με κάνει να ξεχάσω την καταγωγή μου ή να αλλάξω την επιχειρηματική ιδέα. Παρέμεινα Ιταλός μέχρι τον πυρήνα, περήφανος που ήμουν ο πρώτος που εισήγαγε το «pinsa romana» στην Ασία, καθώς και που έκανα τους πελάτες μου να καταλάβουν την έννοια της λέξης «τρούφα», μια λέξη που μέχρι τότε πρότεινε κάτι σαν πατάτα. . Σήμερα υπάρχουν 15 εταιρείες που εισάγουν τρούφες στην Ασία, αλλά για να δώσουν κύρος σε αυτό το προϊόν και στην εταιρεία Ουρμπάνι, μία από τις Ιταλικές αριστεία, ήταν ο κάτωθι υπογεγραμμένος. Και με μεγάλη περηφάνια.

Τώρα πίσω στην Ιταλία, με ποια έργα;

Σήμερα είμαι λιγότερο νέος από ό,τι πριν από 25 χρόνια και σκοπεύω να μείνω στη χώρα μου αξιοποιώντας όλες τις εμπειρίες που απέκτησα σε αυτά τα 25 χρόνια δραστηριότητας. Όλα τα προϊόντα μας τοποθετούνται τώρα κάτω από μια ενιαία επωνυμία που ονομάζεται "LuxurEat", μια ρίζα που δηλώνει ξεκάθαρα τον στόχο να κάνουμε τα αριστεία μας διαθέσιμα σε ολόκληρο τον κόσμο, πρώτα από όλα τις τρούφες και το χαβιάρι, επίσης επειδή δεν γνωρίζουν όλοι ότι η Ιταλία είναι η δεύτερη μεγαλύτερος παραγωγός χαβιαριού στον κόσμο. Ένας κατάλογος που αποτελείται από γκουρμέ προτάσεις που δείχνει το καινοτόμο πνεύμα μας. Μπορώ να ανακοινώσω αυτή τη στιγμή την επικείμενη κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων, π.χ. χαβιαρέλαιο και αλάτι, μια πραγματική καινοτομία για τον γκουρμέ κόσμο, επιπλέον, προϊόντα που θα είναι πιστοποιημένα Slow Food και, τέλος, την επικείμενη παρουσίαση ενός καταλόγου εξ ολοκλήρου αφιερωμένο σε προϊόντα Αγνός κατά τον μωσαϊκόν νόμο.

Roberto, τι είναι το Made in Italy για σένα;

Είναι το DNA μας. Είναι αυτό που μας κάνει περήφανους στον κόσμο. Μια μικρή χώρα που εκλαμβάνεται ως μεγάλη στο εξωτερικό. Συχνά περισσότερο στο εξωτερικό παρά στη χώρα μας. Made in Italy, ειδικά στον τομέα των τροφίμων, είναι η καινοτομία και η ιδιοφυΐα, δύο παράγοντες που βρίσκουν την καλύτερη έκφρασή τους στη συνεχή αναζήτηση μετατροπής των ήδη εξαιρετικών προϊόντων σε ακόμα καλύτερα προϊόντα.

Συνέντευξη που έγινε για Το μοναδικό περιοδικό

Παρόμοια είδη