Panoramica

Η πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων μας διαρκεί 14 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 14 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να γίνει επιστροφή, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση στην οποία παραλήφθηκε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.

Διαφορετικοί τύποι αγαθών δεν μπορούν να επιστραφούν. Τα ευπαθή προϊόντα όπως τρόφιμα και φρέσκες τρούφες δεν επιστρέφονται.

Για την ολοκλήρωση της επιστροφής απαιτείται φωτογραφία των κατεστραμμένων εμπορευμάτων.

Αποζημίωση

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ενημερώσουμε επίσης εάν η επιστροφή χρημάτων έχει εγκριθεί ή απορριφθεί.

Εάν εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και η πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής εντός ορισμένων ημερών.

Καθυστερημένες ή μη επιστροφές χρημάτων

Εάν εξακολουθείτε να μην έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας: ενδέχεται να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να σταλεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@luxureat.com.

Αντικείμενα προς πώληση

Τα είδη πώλησης θα επιστραφούν με την τιμή πώλησης.

Αντικαταστάσεις

Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν επιθυμείτε να ανταλλάξετε το αντικείμενο με άλλο του ίδιου τύπου, στείλτε email info@luxureat.com και στείλτε το αντικείμενο σε: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Ρώμη, Ιταλία.

Αποστολή επιστροφών

Για να επιστρέψετε το προϊόν, πρέπει να το στείλετε στη διεύθυνση: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Ρώμη, Ιταλία.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος βαρύνουν τον χρήστη. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν ληφθεί επιστροφή χρημάτων, τα ταχυδρομικά τέλη επιστροφής θα αφαιρεθούν από την επιστροφή χρημάτων.

Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που χρειάζεται για να παραλάβετε το προϊόν αντικατάστασης μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα εντοπισμού ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβετε το επιστρεφόμενο αντικείμενο.

Χρειάζεσαι βοήθεια?

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@luxureat.com για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές.